Samen lossen we het op

Wij zetten ons in om u de beste kwaliteit van zorg- en dienstverlening te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval helpen we u graag om samen een oplossing te zoeken en waar mogelijk onze zorg- of dienstverlening te verbeteren. Onze ervaring is dat klachten snel en naar tevredenheid kunnen worden opgelost, als klachten worden besproken met de direct betrokken medewerker(s).

Stappenplan om te komen tot een oplossing

Heeft u met de betrokken medewerker(s) gesproken en komt u er echt niet uit? Dan komen we graag via een andere weg met u tot de juiste oplossing. 

De gezamenlijke klachtenprocedure van het Aanmeldpunt is in ontwikkeling. We verwijzen u daarom naar de klachtenprocedures van Cardia en Respect. U kunt via beide wegen bij ons terecht.

Klachtenregelingen Cardia, Saffier en Respect 

Klachtenprocedure Cardia

Klachtenprocedure Respect

Klachtenprocedure Saffier

Heeft u nog vragen over wat wij voor u kunnen betekenen?

Onze collega’s staan voor u klaar!